Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Sunshine!

Καλησπέρες σε όλους!
Καιρό έχουμε να τα πούμε ε;
Μετά από ένα μήνα και κάτι, μετά από ένα σωρό καταθλιπτικά κείμενα, που τώρα θα μείνουν καταχωνιασμένα στο συρτάρι, μέσα στο τετράδιο με τη μαύρη μούτζα, έχω να πω το εξής:
Είμαι καλά.
Ξαφνιασμένη που είμαι καλά, τόσο απρόσμενα καλά, αλλά είμαι καλά, πραγματικά καλά. Ποιός να μου το 'λεγε πως ήρθα στην Κύπρο για να ηρεμήσω... Η μάλλον, μου το είχαν πει, αλλά από τα καντήλια που ακολούθησαν δεν ξανατόλμησαν.
Κι όμως, μάλλον αυτό ακριβώς χρειαζόμουν: Την αλλαγή.
Να τα αλλάξω όλα, τοπία, ανθρώπους, παραστάσεις, συνήθειες...
Και πάλι δεν λείπουν όλα.
Μπορώ να κρατήσω ό,τι θέλω από το παρελθόν, δηλαδή τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Όσους έμειναν αγαπημένοι. Ό,τι απέμεινε από τις στάχτες που άφησα.
Και ο χρόνος επιτέλους άρχισε να γιατρεύει. Το αισθάνομαι, μπορώ να κοιτάξω πίσω χωρίς να ματώσω, έχω καθαρό μυαλό, όνειρα, θέληση.
Ναι, τελικά η Κύπρος μου βγήκε σε καλό.

Θα σας πω και τα ευχάριστα, τελειώνοντας.

Τα σχολεία εδώ είναι τόσο υπέροχα και καλά οργανωμένα, οι άνθρωποι εξαιρετικά ευγενικοί και φιλόξενοι, και βρήκα φίλους από την πρώτη μέρα! Τι καλά παιδιά, τα έχω κατασυμπαθήσει! Και επίσης επέστρεψε η όρεξή μου για διάβασμα. Για σχολείο. Γιατί, κακά τα ψέμματα, αυτό το απαίσιο σχολείο που πήγαινα στην Ελλάδα, που ηταν μπάτε σκύλοι αλέστε, κανένας δεν έκανε μάθημα και κανείς δεν το παρακολουθούσε, μόνο όρεξη για μάθηση δε σου εμπνέει. Θυμήθηκα ξανά παλιές αγάπες όπως:

- Τα χρωματιστά τετραδιάκια που γεμίζουν το ένα μετά το άλλο με εξισώσεις!
-Τη μυρωδιά των καινούριων βιβλίων.
-Το να με δυσκολεύει μια άσκηση στη φυσική και μετά να σκάω από ικανοποίηση που κατάφερα να τη λύσω!
- Το να λύνω τις ασκήσεις με μολύβι.
- Το να καθαρίζω τη γόμα μου.
-Και ναι! Ακόμα και το πρωινό ξύπνημα αφού ξέρω σε τι όμορφο και φιλικό περιβάλον θα βρεθώ.

Αυτά για σήμερα. Σας φιλώ όλους, να περνάτε υπέροχα!

34 σχόλια:

Dream Girl είπε...

Χαίρομαι που περνάς όμορφα Μάρσυ μου. <3

Φιλιά και συνέχισε να χαμογελάς! :* ^__^

Rohanne είπε...

Είδες που γκρίνιαζες? Όλα καλά πήγαν <3 Σου εύχομαι όλη η χρονιά να πάει έτσι όπως και σήμερα!
Φιλάκια πολλά!

Marsy είπε...

Ευχαριστώ Ρεάκι!
Αυτό λέω να κάνω.
Φιλιά ρε.

Marsy είπε...

Μια γκρίνια και μια κατάθλιψη ομολογουμένος την είχα Γιάννα, αλλά ποιός δε θα την είχε στη θέση μου ε; ε; ε;
Το θέμα είναι οτι οι απαισιοδοξίες μου δεν επαληθεύτηκαν!
Φιλακιαααααααα!

fly είπε...

I suck, το ξέρω, αλλά στο χα πει για το σχολείο!! Και σε ζηλεύω πρέπει να ξέρεις, είδα θέματα πανελληνίων της Κύπρου και ΈΜΕΙΝΑ! Δεν είναι ότι είναι εύκολα, είναι που αξιοποιούν τη σκέψη!

Άντε καλά να περνάς λατρεία και όταν επιστρέψεις και ανέβεις ξανά σαλόνικα μην ξεχάσεις να ενημερώσεις :ρ

Σματς!

Marsy είπε...

Ρε Λευτέρη στην Κύπρο δεν έχει πανελλήνιες, χρυσό μου Β)
Παγκύπριες έχει!:Ρ

Ε, μια επιδρομή ξανά στη Σαλόνικα θα την κάνω και φέτος, τι σκατά;
Αλλά θα τσακιστείς να έρθεις.
Φιλάκια!

fly είπε...

χαχαχαχαχα καλά λες! Ωραία κοτσάνα είπα όμως! Να χουμε να τη λέμε! :Ρ


Άκου, όταν τελειώσω φέτος θα κατέβω Κρήτη, να κανονίσουμε και συνάντηση Τσύπρο;; :Ρ

Creep είπε...

Ζώον! <3
Το ήξερα. χα! Το ήξερα!!
Πέρα από την πλάκα, ελπίζω να περάσεις τόσο καλά όσο τώρα την υπόλοιπη χρονιά. ;)
Το ήξερα πως θα πάνε όλα καλά.
Φυσική (N)
Πάντως να ξες πως και τα άσχημα μην τα ξεχνάς. ;)

Marsy είπε...

Nαι αμέ! Αμα θες έλα για διακοπούλες κιόλας, να σε φιλοξενήσω!

Marsy είπε...

Σοκόνι λίγα για τη φυσική μη τα πάρω.

Όντως...Δεν πρέπει να τα ξεχνάμε, με την έννοια του οτι από τα λέθη πρέπει να μας μείνουν διδάγματα για να μην τα επαναλάβουμε;)

Sunny είπε...

Είναι πολύ ομορφη όλη αυτή η αισιοδοξία που βγάζει το κειμενό σου! Η αλλαγή τόπου, εικόνων, εμπειριών κτλ κτλ πάντα κάνει καλό!
ΝΑ είσαι πάντα καλά και μελλοντικά ακόμα καλύτερα! :)

Marsy είπε...

Χαχα, σε ένα τόσο ηλιόλουστο κείμενο θα έλειπε η Sunny?
Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές και φιλάκια πολλά!

Poisonous είπε...

Πολύ χαίρομαι!
Και η όρεξη για μάθηση είναι υπέροχη, είναι πολύ τέλειο που αγάπησες το σχολείο εκεί. :)

Φιλιά, να περνάς όμορφα και ελπίζω να σε δούμε τα Χριστούγεννα! :S :Ρ
:D

Lazarus είπε...

Μπράβο σου βρε πατσαβουρίτσα μου (<3) επιτέλους τα κατάφερες γιατί το άξιζες..:D

Όσο για το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου νομίζω ότι το έχουμε αναλύσει σε μία από αυτές τις 4 ώρες που μιλούσαμε στο τηλ!B)
Άντε ρε χαζό μου λειψε η αγριοφωνάρα σου.Θα κανονίσω να σε πάρω τηλ έστω και από τηλεκάρτα δεν με νοιάζει.

Καληνύχτα γριούλα μου!
Μην ξεχνάς να βγάζεις την μασέλα σου πριν από τον ύπνο.

Τερατοφιλιά!

Αγάπη είπε...

Τι όμορφες και αισιόδοξες σκέψεις!
Ευχαριστώ για την θετική ενέργεια που μου μετέδωσες μέσα από το κείμενό σου ακόμα κι αν το σχολείο μου ουδεμία σχέση δεν έχει με το δικό σου.
Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα! :)

Dreamcatcher είπε...

Πόσο χαίρομαι που αγάπησες το σχολείο σου! Πόσο χαίρομαι που όλα παίρνουν την πορεία τους για εσενα Μαριλένα!

Καλή συνέχεια και μη μας ξεχνάς ;) :Ρ

Sinner είπε...

Μαριλενάκι όλα καλά θα πάνε, το καταλαβαίνεις και μόνη σου νομίζω!!!
καλή συνέχεια. :)

Fleur είπε...

Χαιρομαι Μαρσυ που περνας ωραια.
Ετσι παντα.:)

φιλακια και να προσεχεις :)

Σκορπινα είπε...

Είδες βρε?
Ορίστε που έσκαγες και ανησυχούσες!

Άντε, καλή αρχή σου εύχομαι!

Φιλιά πολλά και να περνάς υπέροχα!:)

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή σε όλους τους τομείς!

Ειναι ενθαρρυντικό που εχεις τόσες θετικές σκέψεις!

Φιλιά πολλά

Marouli είπε...

Καλη αρχη! Τι ωραια που θα ειναι τα σχολεια.. Ηδη ειναι μεσα απο τα τα ματια σου ζηλεψα τρομερα!

Μαρουλοφιλακια!

Καλο διαβασμαααααα!!

Marsy είπε...

Πως δε θα με δείτε βρε ειρινάκι;
Τόσο εύκολα θα γλιτωσεις νομίζειςΒ);

Marsy είπε...

ΚΙ εμένα μου λείπει η γκείστικη χαζοφωνή σου Λαζαράκο!
Καλά να περνάς λατρεία!

Marsy είπε...

Σημασία έχει να έχεις όρεξη αγάπη!
Καλή χρονια!

Marsy είπε...

Ξεχνιέστε βρε Λιζάκι;
Φιλάκια!

Marsy είπε...

Το ξέρω Ανθή, το αισθάνομαι
Φιλια!

Marsy είπε...

Φιλάκια Μαράκι μου!
Τα μάτια μου 14 θα έχω χαχαχα!

Marsy είπε...

Τα ωραία έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις που λέει κι ο τερζής χαχαχα!
Φιλιά πολλά!

Marsy είπε...

Ναι κουλα!
Όταν ξεκινάς με θετικές σκέψεις όλα πάνε καλά στη συνέχεια!
Φιλάκια!

Marsy είπε...

Είναι Μαρουλάκι!

Είναι πολύ όμορφα και οργανωμένα!

Φιλάκια!

Art. είπε...

...:) Καιρό έχω να χαμογελάσω έτσι με κείμενο... Τι καλά που βρήκες όμορφο περιβάλλον!!! Εύχόμαστε να σε δούμε σύντομα. ^_^

Skouliki είπε...

ελα να ανεβαινουμε και παλι !!!

Marsy είπε...

Χαίρομαι που σε έκανα να χαμογελάσεις:)
Τα φιλιά μου και...ναι, θα με δείτε.

Marsy είπε...

Έτσι σκουλήκι!
Δε θα μας πάρει άλλο από κάτω!
Φιλιά!