Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Είναι τρελοί αυτοί οι Κυπραίοι!

 Πρώτη φορά που κάνω δεύτερη ανάρτηση μέσα στην ίδια μέρα.

Που λέτε, λατρευτοί αναγνώστες, εγώ στην Κύπρο από την πρώτη μέρα γνώρισα μια παρέα. Μαζί τους βγαίνω, μαζί τους κάθομαι στα διαλείμματα, και αρκέστηκα σε αυτούς επειδή τους συμπαθώ και τους εκτιμώ αφάνταστα, γιατί έχουν προσωπικότητα.
Καλά παιδιά, ευγενικά, αστεία... Γενικά ένιωσα από την αρχή πως μου αρέσει η συντροφιά τους. Σήμερα βγήκαμε βόλτα και πήγαμε στο μωλ. Ξεκινήσαμε μια συζήτηση για τις σχέσεις, το πρώτο φιλί, την πρώτη φορά, το γάμο και όλα τα συναφή. Οι απόψεις τους πάνω κάτω είναι πως για να φιληθούν με κάποιον αυτός πρέπει πρώτα να τους έχει αποδείξει έμπρακτα πως κόβει φλέβα για πάρτη τους και γενικά πως είναι ερωτευμένος με το χαρακτήρα τους, και δεν τις θέλει για να τις φιλήσει... Όσο για σεξ, τους έπεσαν λέει τα μαλλιά όταν διάβασαν για μια κοπέλα δεκάξι-δεκαεφτά χρονών να το έχει κάνει , και αυτές λένε για μετά το λύκειο ή και το πανεπιστήμιο, σε μια σοβαρή σχέση χρόνων, και δε θα λεγαν όχι και στο μονόπετρο αφού σκοπός της ζωής τους είναι να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά.
Πιάσαμε να διαφωνούμε στα πάντα ώρες επί ωρών, αλλά όπως είναι προφανές άκρη δε βγήκε αφού οι απόψεις μας είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Ξέρετε, δε νευρίασα με τις οπισθοδρομικές (κατ εμε) απόψεις τους, αν νευρίαζα άλλωστε εγώ θα ήμουν η κλειστόμυαλη της υπόθεσης, απλά με έπιασε το παράπονο απόψε, γιατί ένιωσα πως δεν ανήκω εδώ, πως τις συζητήσεις τύπου "Ποιός σου αρέσει από την τάξη σου;" ή " η κολλητή μου τσακώθηκε με τη δεύτερη κολλητή μου κι εγώ είμαι ανάμεσα και δεν ξέρω τι να κάνω γι' αυτό κάθομαι και τα λέω στην τρίτη μου κολλητή να ξεθυμάνω..."κλπ, εγώ τις έκανα στο Δημοτικό και άντε και στο γυμνάσιο άμα ήθελα να πιάσω κουβέντα για να σπάσει ο πάγος, και πως είναι ΤΟΣΟ μακριά από μένα αυτά τα παιδιά... Αισθάνομαι σαν να συμβιβάζομαι με τον τρόπο που μιλούν αυτοί για να έχω με κάποιον να μιλήσω, ενω αν προσπαθούσα να τους μιλήσω για κάτι που πραγματικά με αγγίζει δε θα καταλάβαιναν... Και είχα δίκιο γιατί την προσπάθεια την έκανα.
Δε σταματώ να τους συμπαθώ, ούτε να πιστεύω πως είναι καλά παιδιά, απλά στην Κύπρο ίσως η ίδια η ζωή τους να είναι πιο κλειστή, κι εγώ δεν κολλάω, και νιώθω ξεκομμένη.

30 σχόλια:

Rohanne είπε...

Δεν είναι και τόσο τρελές, κι εμένα οι απόψεις μου περί σχέσεων είναι παρόμοιες, αν εξαιρέσουμε το ότι δεν θέλω να παντρευτώ :Ρ Μάλλον έχει να κάνει με την ανατροφή και τον χαρακτήρα.
Οπότε υπομονή ;) Πάω στοίχημα ότι κάποια στιγμή θα συνεννοηθείτε :Ρ

Marsy είπε...

Δε φταίνε οι απόψεις τους, ο καθένας έχει τη δική του, αλλά καμια φορά όλος ο τρόπος που μιλάνε με κάνει να νομίζω πως γύρισε ο χρόνος πίσω ρε Γιάννα :/
Φιλάκια πολλά!

astronaftis είπε...

χμ...καλώς σε βρίσκω. εκεί που δουλεύω γίνονται μαθήματα του Παν. Κύπρου και όλη μέρα βλέπω φοιτητές να πηγαινοέρχονται. από μακριά μπορώ να σου πω ποιοι είναι από Ελλάδα και ποιοι από Κύπρο.
μην ελπίζεις για να μην απογοητευτείς. εδώ είναι αλλιώς. πρέπει να βρεις άτομα που έχουν σπουδάσει αλλού να κάνεις παρέα, γιατί τα δικά μας παιδιά που πέρασαν όλη τη ζωή τους εδώ δεν έχουν ιδέα. καλή τύχη.

astronaftis είπε...

:) μετά από περεταίρω μελέτη του blog σου κατάλαβα ότι είσα μαθήτρια κι όχι φοιτήτρια αλλά και πάλι αυτά που έγραψα πιο πάνω νομίζω ότι ισχύουν. εναλλακτικά ψάξε για άτομα που δεν έχουν γονείς κύπριους γιατί οι άλλοι, είπαμε, είναι ένα κόψιμο!

Dreamcatcher είπε...

Καλησπέρα.

Ουάου, αυτές τις απόψεις πίστευα πως τις είχαμε όταν είμασταν στο δημοτικό. :? Θέλω να πω πως στην εποχή μας τα δεδομένα αλλάζουν και οι ρυθμοί είναι πολύ γρηγορότεροι.

Δεν ξέρω κατά πόσο καλό ή κακό είναι που τα παιδιά εκεί έχουν τέτοιες απόψεις αλλά δεν πιστεύω πως όλα υποστηρίζουν το ίδιο πράγμα, οπότε δε θέλω να τα βάλω σε μία κατηγορία.

Θα τη βρεις της άκρη Μαριλένα!

Καληνύχτα :)

Δραπέτης είπε...

Έτσι είναι, πρέπει εσύ να πας με τα νερά τους και σιγά-σιγά θα πεις και αυτά που θες..

Δραπέτης είπε...

Έτσι είναι, πρέπει εσύ να πας με τα νερά τους και σιγά-σιγά θα πεις και αυτά που θες..

Poisonous είπε...

Έχω βρεθεί στην θέση σου αρκετές φορές. Κάνω παρέα με διαφορετικές παρέες, οι οποίες έχουν όπως λές και εσύ διαφορετικές απόψεις από την άλλη, και μερικές φορές νιώθω ότι και εγώ συμβιβάζομαι μαζί τους όταν συμφωνώ με κάτι που λένε, και ας ξέρω μέσα μου ότι αυτή δεν είναι σίγουρα η άποψή μου. Το καλό με αυτό είναι ότι όποτε έχεις ανάγκη τους ανθρώπους που πραγματικά θα σε καταλάβουν, θα τους βρείς. Εκεί που είναι πάντα. Και έτσι κρατάς ισορροπία. Οταν όμως είναι τόσο μακριά, σαφώς είναι λίγο δύσκολο.
Δεν ξέρω πώς θα το αντιμετωπίσεις, αλλά σίγουρα θα βρείς κάποιον εκεί κοντά που να μοιράζεται, έστω και λίγες από αυτές, απόψεις σου. :) Στο εύχομαι.

Καλή τύχη σε αυτό και καλή σου μέρα!

Sinner είπε...

Δευτέρα λυκείου είσαι Μαριλένα?
Βασικά εγώ θα φανώ αισιόδοξη και θα σου πω πως ίσως είναι αυτή η φουρνιά παιδιών που είναι έτσι και πως η επόμενη έχει διευρύνει τους τρόπους σκέψης της. Κρατάω επαφή με πολλά παιδιά από Κύπρο ηλεκτρονικά, και δεν είναι καθόλου έτσι όσον αφορά αυτά τα θέματα.

Το να προσπιούνται δεν το βρίσκω λογικό.

Οπότε κάνε λίγη υπομονή, μέσα από την παρέα σου, θα βοηθηθούν και οι ίδιοι στην στενομυαλία τους. :)

Marsy είπε...

@ Νυχτερινέ ποδηλάδτη, δεν ήταν και ό,τι πιο αισιόδοξο το σχόλιό σου, αλλά κι εγώ αυτά εχω καταλάβει! Τα παιδιά που έχουν γονείς Έλληνες όμως είναι ελάχιστα στη Λεμεσό, στο σχολείο μου είναι άλλο ένα, οπότε κατάλαβες... Συμβιβαζόμαστε και μετράμε μήνες για τις σπουδές στην Ελλάδα!
Φιλιά.

Marsy είπε...

@ Dreamcatcher έτσι πιστεύω κι εγώ...Είναι σαν να ξαναγύρισα στο χωριό μου και να μένω μόνιμα εκεί!
Φιλάκια.

Marsy είπε...

@ Δραπετη εγώ να πω, αυτοί τι θα καταλάβουν;
Καλημέρα.

Marsy είπε...

@ Poisonous στην Ελλάδα; Τόσο πολύ πια; Να σου πω την αλήθεια όποτε μου τύχαινε κάτι τέτοι στην Ελλάδα απλά ήταν παιδιά που δεν τα πήγαινα καθόλου και δεν τα κανα παρέα. Αλλά τώρα όπου και να κοιτάξεις, τετοια παιδιά θα δεις, και δεν έχω και τόσες επιλογές. Ναι, εκεί είναι αυτοί που θα με καταλάβουν αλλά που εκεί; Τόσο μακριά...
Φιλί.

Marsy είπε...

ΜΠορεί να μην είναι όλοι Ανθή μου, αλλά η δική μου η παρέα είναι. Ξέρω πως υπάρχουν και διαφορετικοί, αλλά εδώ είναι σαν μια Ελλάδα μερικά χρόνια πίσω, κατάλαβες; Όπως αλλάξαμε εμείς θα αλλάξουν κι αυτοί, απλά εγώ στο μεταξύ θα έχω φύγει.
Φιλιά πολλά.

DaisyCrazy είπε...

Α βρε Μάρσυ μου ούτε γω καταλαβαίνω γιατί ακόμα και μετά από 10 χρόνια γάμου και 4 παιδιά οι Κυπραίες νιώθουν υποχρεωμένες να δηλώσουν και να υπογραμμίσουν την παρθενιά τους(πριν παντρευτούν). Το'χω ζήσει με συναδέλφους, με φίλες, με ένα σωρό άτομα διαφορετικά σε όλα τα σημεία αλλά τα ίδια σ'αυτό.
Μάλλον είναι η μικρή κοινωνία μας. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Παλιά εγώ έλεγα την άποψη μου, εκ διαμέτρου αντίθετη απ'τη δική τους αλλά με τα χρόνια κουράστηκα κι απλά ακούω. Δεν έχει νόημα γιατί τα μυαλά κι οι νοοτροπίες δύσκολα αλλάζουν.

Marsy είπε...

@ DaisyCrazy αυτό είναι σίγουρο. Όπως δεν πρ΄κειται ξαφνικά να πιστέψω στην παρθενιά και στο γαμο, έτσι δε θα αλλάξει η δική τους η άποψη. Πρέπει να δεχόμαστε όμως την διαφορετικότητα των άλλων, γιατί αλλιώς θα είναι δύκολο έως και ακατόρθωτο να συμβιώσουμε μαζί τους!
Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός πως οι Κυπριοι σκεφτονται αλλιως!

Δεν ειναι τυχαίο που πχ όλες οι συμφοιτητριες μου απο τη Κύπρο και οι συμφοιτητές μου, αφου τελειωσαν τις σπουδες τους παντρευτηκαν και εκαναν παιδιά!

Ωστόσο υπαρχουν πολλά θεματα για να συζητησεις!

Και με σεβασμό στην αποψη του αλλου μπορεις ακομη και να διαφωνησεις!

Αυτός ο διαλογος μας φερνει πιο κοντά!

Ελπιζω να τα καταφέρεις!

Μην απογοητευτείς! Δωσε ευκαιρίες στους ανθρώπους, μπορει και σε μερικά ζητηματα να έχουν και δίκιο!

καλημερα

Δικέφαλος Κόσμος είπε...

Αδερφουλα δεν θα σε τρελανουν αυτοι εσυ θα τους τρελανει...Σιγα σιγα θα βρεις την ακρη και πιστευω θα τους συμπαθησει και θα μπορεσετε να βρειτε ενα κοινο δρομο..Αν δεν γινει αυτο εχεις εμας...Σκεψου θετικα!!!
Φιλακια!!!

Dream Girl είπε...

Μάρσυ, δες και τη θετική πλευρά... Αφού έχετε διαφορετικές απόψεις, μπορείς να κάνεις έναν ευχάριστο διάλογο μαζί τους και να ανταλλάξετε γνώμες. ;)

See ya!

Skouliki είπε...

δεν νομιζω να εχει να κανει τοσο με τοπιστικες αποψεις οσο προσωπικες
αυτα τα παιδια το ιδιο ισως να πιστευαν αν εμεναν και αθηνα

Σταλαγματιά είπε...

Το σωστό και το λάθος είναι καθαρά προσωπικό θέμα, δηλαδή πάντα υπάρχουν όρια ηθικής απλά στις μέρες μας τα έχουμε ξεχειλώσει αυτά τα όρια. Προσωπικά θεωρώ πως κάπου στην μέση είναι το σωστό.
Λίγο μπροστά λίγο πίσω και θα βρεθεί η χρυσή τομή.
Απλά η εποχή μας χαρακτηρίζεται με "fast food" σε όλα και αυτό κάποια στιγμή πρέπει να οριοθετηθεί και να μειωθεί.
Ελπίζω κάποτε να βρούμε μία άκρη.

Φιλιά

Marsy είπε...

@ Coucoula

Το θέμα είναι πως όταν οι απόψεις είναι τόσο διαφορετικές , ακούγονται στον άλλον είτε επιθετικά είτε παράλογα αυτά που λες.

Και θέλει γερά νεύρα για να διατηρήσεις μια φιλία όταν οι απόψεις σου είναι τόσο μακριά από αυτές των άλλων:/

Όπως και να 'χει, η προσπάθεια αξίζει γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε, κι ας έχουμε διαφορετικές απόψεις!

Φιλιά.

Marsy είπε...

@ Dream Girl

Διάλογο να κάνεις, αλλά το κάτα πόσο είναι ευχάριστος είναι άλλο θέμα. Μπορείς απλά να τον διατηρήσεις σε ένα πολιτισμένο επίπεδο, αλλά κανείς δε χαίρεται να διαφωνεί!

Μπορεί να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς επιχειρήματα, αλλά δεν είναι ευχάριστη διαδικασία :/
Φιλιά.

Marsy είπε...

@ Δικέφαλος Κόσμος

Έτσι πάει Φούλη!

Φιλάκια!

Marsy είπε...

@ Skouliki

Έχει σίγουρα να κάνει και με το μέρος. Αν πχ πας στην Αθήνα, δε θα συναντησεις τις ίδιες απόψεις που θα συναντησεις σε ένα ορεινό χωριό! Η κοινωνία είναι πιο κλειστη, κάπως έτσι πάει κι εδω.

Φιλιά

Marsy είπε...

@ Σταλαγματιά

Εγω πάντως ποτέ δεν πίστευα σε αυτού του είδους τις υποκρισίες και τα παιχνιδάκια. Αν θέλω κάτι από τον άλλον το θεωρω σωστοτερο και πιο ειλικρινές να το ζητησω άμεσα απο το "να το παίζω δυσκολη" για να δω αν με θέλει και τα λοιπά.
Γενικά πιστεύω πως στην ερωτική μας ζωή πρέπει να κάνουμε αυτό που αισθανόμαστε και να μη μας περιορίζουν τα διάφορα ταμπου. Η ηθική για μενα έχει πιο πολλή βάση όταν αφορά το μυαλό και τις απόψεις, παρά όταν αφορά τη σεξουαλική ζωη :/
Καλησπέρα και φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

ο καθεις εχει τις αποψεις του αρκει να μην κοροιδευει τον αλλον και να του ταζει πρεγματα που δεν θα κανει!!

υπεροχο το μπλογκ σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βασικα δεν ειναι ολη στην Κυπρο ετσι, στην Λευκωσια θα βρεις και 14 που το εχουν κανει (κατα την αποψη μου ελεος) νομιζω ειναι τα κορίτσια που βρήκε εξάλλου δεν μπορείς να βαζείς ολους στο ίδιο παπουτσι :Ρ

Η δικη μου αποψη ο γαμος ειναι για τους ηλίθιους (χωρις παρεξιγηση)


μπάι Στέλλα

Marsy είπε...

@ Σιωπηλή κραυγή

Από τη στιγμή που σεβόμαστε ο ένας την άποψη του άλλου, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

Ευχαριστώ πολύ!

Marsy είπε...

@ ΣΤέλλα
Καλά και στη Λεμεσό έχει, αλλά λέω πως είναι σε γενικές γραμμές.
Φιλάκια!