Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνιδάκιιιιιιιιιιιιιιιι!

Μετά από την πρόσκληση που μου έκανε το Skouliki , πάιζω κι εγω το γνωστό μας παιχνιδάκι!

10 πράγματα που αγαπώ:


1)τη θάλασσα
2)τις πορσελάνινες κούκλες
3) τα βιβλία
4) Τα χρώματα οπουδήποτε αλλού εκτός από πάνω μου
5)Τις πιτζάμες 
6) Το άρωμα του ανεξίτηλου μαρκαδόρου
7) Το Harryworld!
8) Το μπόουλινγκ
9) Τα all star
10) Τα φαρδιά, αντρικά μπλουζάκια

^ Τα παραπάνω ήταν με τυχαία σειρά και όχι με σειρά προτίμησης:Ρ

Στο παιχνιδάκι προσκαλώ επίσης:
 Merlin,reaper,Dream Girl R.I.P
FleurΔιαμαντένια_ ΠροβλήταΔικέφαλος κόσμος, ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΑΣ, Nameless,Σκορπίνα,

Από μένα πολλά πολλά φιλάκια , θα τα πούμε σύντομα!

10 σχόλια:

fly είπε...

Το "τον tom marvolo riddle" είναι στο νούμερο 11 σωστά;;

Marsy είπε...

O riddle einai se 1 allh lista...poly diaforetikh...

Dreamcatcher είπε...

Φαρδιά, αντρικά μπλουζάκια ε;
Τι έκανες χθες το βράδυ κοπελιά; Β)

Rohanne είπε...

Δεν είμαι Rest In Peace ρε :Ρ
Αλλά δεν πειράζει, θα το κάνω κι εγώ το παιχνιδάκι Β)

Skouliki είπε...

all star θελω να παρω λεω κοκκινα η κυπαρισσι σαν χρωμα
τα αγπαω και εγω !!

Dream Girl είπε...

Να πεις στον Riddle πως εγώ είμαι στο 11. :σνομπ

Μάκια ^__^

Σταλαγματιά είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ σύντομα μια και είμαι ξανά καλεσμένη :))

Τα πράγματα που αγαπάμε είναι τόσα πολλά που θα έπρεπε να ήταν 100 και όχι μόνο 10 :))

Φιλιά πολλά

Fleur είπε...

αααα...θα το παιξω και εγω το παιχνιδακι :D
Θενξ Μαρσυ για την προσκληση.^_^

ΥΣ:Εισαι αναποδη :P.Οταν ηταν καλοκαιρι το μπλοκ σου ηταν με φθινωπορινα φυλλα,και τωρα που ειναι φθινωπορο εβαλες θαλασσα.χαχαχ:P

Lazarus είπε...

Είμαι αναγκασμένος να ρωτήσω το ίδιο με την Λίζα... B)

Μαριλένα Παλιογριοπούλου, τι έκανες χθες το βράδυ?

Τα περισσότερα με εξαίρεση τις κούκλες, το 4 και το 5 το αγαπώ και γω..

Tα λέμε!

Σκορπινα είπε...

Αχ!Λατρεύω bowling!!!!

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση θα απαντήσω σε λίγες μέρες:)

Φιλιααααααααααα!