Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μια ιδέα γεννιέται.

Dear November
"Το πιο ισχυρό παράσιτο είναι μια ιδέα." Μια ιδέα που φυτρώνει στο μυαλό σαν ένα τοσοδά σποράκι, τότε που μπορείς ακόμα να την σκοτώσεις, να την ξεχάσεις, πριν αρχίσει να καταλαμβάνει τις σκέψεις σου και να σε κατατρώει. Μετά διογκώνεται, κερδίζει έδαφος, καλλιεργείται, γίνεται πλέον σκοπός. Ξεκινάμε να χαράζουμε τη γραμμή της ζωής μας με βάση αυτή την ιδέα, και από τη στιγμή που αρχίζουν τα βήματα που πρέπει να γίνουν να σχεδιάζονται νοερά, η υπόθεση είναι τελειωμένη.
Είναι ο επόμενος στόχος στη ζωή σου. Προσπαθείς, σκαρφαλώνεις σε απόκρυμνα βράχια, κουράζεσαι, πονάς και ιδρώνεις μα δε νιώθεις τίποτε παραπάνω από την ευχαρίστηση...Του να ακολουθείς τα όνειρά σου.
  Ξέρετε, καρφώθηκε στο μυαλό μου μια ιδέα. Μια ιδέα που σε λίγο καιρό μπορεί να καθoρίσει τη ζωή μου. Μια ιδέα με την οποία παθιάστηκα, είτε επειδή θα δώσει στην καθημερινότητά μου μια συναρπαστική τροπή, είτε επειδή είναι τόσο απίστευτα επαναστατική, με το δικό της τρόπο...
Ίσως αυτή η ιδέα μια μέρα να γίνει η ζωή μου. Ίσως να μείνει απλώς μια ιδέα. Οι επόμενοι μήνες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.

13 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

"Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.."

Εγώ αυτό έχω μόνο να σου πω !!
Ακολούθησε τα κι όπου σε πάνε !

Marsy είπε...

Αγαπάμε Παπακωνσταντινου<3!

Αν καταλήξω τελικά, να είσαι σίγουρη πως θα το κάνω Σταλαγματιά!
Φιλάκια

Lazarus είπε...

Για λέγε ρε τι ιδέα?
Θες πάλι να κατακτήσεις τον κόσμο? B)

Όποια ιδέα και να είναι δεν σε φοβάμαι. Έχεις γαϊδουρινό πείσμα,σαν εμένα δεν σε φοβάμαι σε λέωωωω!

Καλή υλοποιήση Μάρσυ μου!
..και πάντα να προσπαθείς για τις ιδέες σου!

Νυχτέεεες!

Ανώνυμος είπε...

Δωσε της σάρκα και οστά! Γιατι μια ιδεα απο μονη της δεν αξιζει τιποτα!

Εσυ θα κρινεις αν θα την βοηθησεις να υπαρξει η αν θα την αφησεις να αιωρειται στο κενο!

φιλιά πολλά

Fleur είπε...

Ιδεα? :P
ουυ,τωρα μου εντηνεις το ενδιαφερον.:P

Οτι και να ειναι θα καταφερεις να την πετυχεις εσυ.:D

Φιλακια πολλα!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

μια ιδέα κινεί τον κόσμο μας!


ζήσε τη δική σου και μην την αφήσεις να προσπεράσει έτσι απλά!!!


σματς!

Creep είπε...

Πες την ιδέα :@

Το έθεσες πανέμορφα. Και νομίζω κάτι μου θυμίζει ο στίχος του Παπακωνσταντίνου, έτσι; ;)
Πολλές χαιρετούρες απόβρασμα.

Marsy είπε...

Δε θα σου πως ακόμα Λαζαράκο.

Αν καταλήξω θα σου πω

Ευχαρσιτω και φιλιά!

Marsy είπε...

Φυσικά κούλα μου!

Στο χέρι μας είναι να σκολουθούμε τα όνειρά μας! φιλιά!

Marsy είπε...

Θενκς γι ατην υποστηρηξη μαράκι.
Φιλάκια

Marsy είπε...

Από μικρό κι απο τρελό, ευχαριστω για την ευχη!

Marsy είπε...

@ Creep

Δε σου λέω μωρή, που να σκάσεις Β)

Θα μάθεις κάποια στιγμη ετσι κι αλλιωςΒ)

Marsy είπε...

@ Creep

Δε σου λέω μωρή, που να σκάσεις Β)

Θα μάθεις κάποια στιγμη ετσι κι αλλιωςΒ)