Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Μπλογκοπαίχνιδο ερωτήσεων.

 Μετά από πρόσκληση της Coulas, είπα να παίξω κι εγώ το παιχνίδι των 29 ερωτήσεων και ιδού οι απαντήσεις μου:

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Το να ξέρω πως με αγαπούν οι αγαπημένοι μου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα.

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το βασικό μου πρόβλημα είναι οτι ΔΕ σηκώνομαι.:Ρ 
Αν σηκωθώ το κάνω με τα χίλια ζόρια, εξ' αιτίας αυτού του απαίσιου, διαβολικού μηχανήματος.

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Έχω καιρό να γελάσω αληθινά. Έχω την εντύπωση πως ήταν τον Οκτώβριο όταν βρέθηκα για λίγο με δικούς μου ανθρώπους.

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο δυναμισμός. Καμιά φορά υπερβολικός ίσως, αλλά με ανέχονται οπότε ΟΚ.


5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Νεύρα. Πολλά νεύρα.

6) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Ήρωες βιβλίων που αλλάζουν κατά καιρούς. Αυτή την εποχή η Katniss Everdeen των αγώνων πείνας. Τη θαυμάζω.

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
(blank:P)

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
To προπέρσινο στην Ιταλία. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω πάει σε άλλη χώρα ακόμα, αλλά μου έμεινε αξέχαστο. Ίσως γιατί είχα καλή παρέα.



11) Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;
Ειλικρίνεια.

12) Και σε έναν άντρα;
Εξυπνάδα.

13) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ένα βιβλίο (ΟΚ, σειρά) σημάδαψε τα παιδικά μου χρόνια και αυτό ήταν ο Χάρι Πότερ.


16) Η ταινία που σας σημάδεψε;
Πιάσε με αν μπορείς.

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Andy Warhol.

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Κόκκινο και μαύρο.

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το οτι έχω τόσο αληθινούς και ξεχωριστούς φίλους.

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Μπύρες, μπύρες και μπύρες:Ρ

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν φέρθηκα εξυπνότερα σε ορισμένες καταστάσεις και παρασύρθηκα. Όχι από συναισθήματα, από ηλιθιότητα.

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τους ανθρώπους χωρίς βάθος συναισθημάτων.


23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Κοιμάμαι, σερφάρω στο νετ, διαβάζω.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το να μην είμαι ελεύθερη. Και το να κάνω ό,τι μου λένε χωρίς να θέλω.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν είναι για καλό.

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Ό,τι δε σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Κάνοντας σεξ:Ρ

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τι από όσα πιστεύω είναι λάθος.

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στον πάγο. Εγώ και η ζωή μου είμαστε για λίγο στον πάγο. Και περιμένουμε...

Η πρόσκληση για το παιχνίδι είναι ελεύθερη. Όποιος θέλει ας παίξει!

1 σχόλιο:

Creepy Dreamer είπε...

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Κάνοντας σεξ:Ρ

Οκέι, εδώ έλιωσα. :Ρ

Ωραίο πόστ, μάθαμε και μερικά πραγματάκια για εσένα ^__^

Φιλάκια στραβό :*