Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Καλησπέρες, καλησπέρες καλησπέρες!


Είπα να στολίσω κι εγώ το μπλογκ και να μπω στο Χριστουγεννιάτοκο κλίμα, και μπορώ να πω οτι μου ταιριάζει πολύ αυτές τις μέρες γιατί έχω μια σχετικά καλή διάθεση (Όχι που θα 'λεγε και τίποτα πιο αισιόδοξο ο άνθρωπος μαυρη-μαυρίλα -πλάκωσε!)


Είναι που πάω Ελλάδα σε πεντ' - έξι μέρες, που θα δω τα φιλαράκια μου, που θα την ξαπλάρω να ξεκουραστώ κιόλας γιατί με πολύ διάβασμα μας πήγε το πρώτο τετράμηνο και μπούχτισα, ε, θα πάρω και κανα δίκιλο ακόμα με όλα τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες αλλά who cares?


Σήμερα έλιωσα στο πισι, ήθελα να κάνω μετά από μέρες όοοοοο, τι θέλω και για όση ώρα θέλω ρε παιδί μου! Έγραφα όλη τη βδομάδα διαγωνίσματα, και ειδικά με το τελέυταίο της γεωμετρίας μου βγήκε ο πάτος με το συμπάθειο, έλυνα όλη μέρα ασκήσεις, αλλά το καλό είναι οτι έχω την εντύπωση πως έγραψα καλά - κρατάω τις επιφυλάξεις μου πάντα. Έτσι λοιπόν, τώρα θα περάσω μερικές μέρες γλυκιάς αποχαύνωσης για να συνέλθω από το σοκ. Γενικά κουράζομαι εύκολα. Δεν είμαι άνθρωπος συνηθισμένος στο πολύ το διάβασμα, μάλλον γιατί ως το γυμνάσιο, άντε και στην αρχή του λυκείου την έβγαζα χωρίς να διαβάζω ιδιαίτερα, απλά προσέχοντας στην παράδοση και με ασκήσεις λυμένες από τα φροντηστήρια. Οπότε είμαι ολίγον τι κακομαθημένη σε αυτά τα θέματα, αν κλείσω δυο ώρες διαβάσματος, μετά όλη τη μέρα θα έχω να λέω πόσο κουράστηκα μέσα από τα παπλώματά μου στα οποία θα έχω κουρνιάξει. Το καλό μου είναι πως έχω μια συνείδηση που δε μου επιτρέπει να πέφτω πολύ στα μαθήματα, οπότε προσπαθώ να πάω κόντρα στην τεμπελιά μου, και ανταμείβομαι με αρκετά καλούς βαθμούς συνήθως.




Κατα τ' άλλα συνεχίζω να μην έχω φίλους εδώ, αλλά αν εξαιρέσεις την οδυνηρή ώρα του διαλείμματος, θα έλεγα πως δεν έχω παράπονο από τη ζωή μου εδώ! Ε, περνάει κι αυτό, μια τυρόπιτα να πας να φας, μια βόλτα από την τουαλέτα και χτυπάει κουδούνι!


Πλάκα πλάκα ο μοναδικός άνθρωπος που έχω συμπαθήσει στο σχολείο είναι η φιλόλογός μου! Εγώ που δεν τα πολυπήγαινα τα φιλολογικά και που η πλειοψηφία των φιλόλογων που είχα ήταν κάτι καρακατακατίνες που μου ξυπνούσαν τα βίαια ένστικτά μου. Αυτή όμως, αν και δε τη συμπαθεί κανείς γιατί είναι πολύ αυστηρή, έχει ένα τόσο ζεστό χαμόγελο και είναι τόσο καλλιεργημένος και έξυπνος άνθρωπος που μπήκε στην καρδιά μου με τη μία! Ήταν η μοναδική που είχε καταλάβει στην αρχή οτι ντεπόμουν να διαβάζω στην τάξη επειδή ακουγόμουν διαφπρετικά από τα παιδιά εδώ που έχουν κυπριακή προφορά, και με μια τόσο απλή της φράση με έκανε να ξεκολλήσω. Έχει σπουδάσει στη Θεσσαλονίκη, (που να ξερε οτι θέλω κι εγώ!) , έχουμε πάνω κάτω τα ίδια γούστα στη λογοτεχνία, και πάνω από όλα ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ! Για να μην αναφέρω πόσο ευχάριστος συνομιλητής είναι και πόσο τη σέβονται και την εκτιμούν όλοι στο σχολείο (εκτός των μαθητών). Ντάξει, τελικά ίσως και να μου λείψει κάποιος όταν φύγω χαχαχα!


Νομίζω πως με έπιασε μια φλυαρία σήμερα, αλλά καιρό είχα να το κάνω αυτό στο μπλογκ και το καταφχαρηστήθηκα!


Καλά σας Χριστούγεννα, καλή χρονιά αν δεν τα ξαναπούμε, καλά να περάσετε τις γιορτές και πολλά πολλά φιλάκια!!!

9 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Κι αν σου πω πως το δικο σου είναι το πιο καλόγουστα στολισμένο blog;

Καλημέρα μικρη

Mairaki είπε...

Marsy μου γλυκιά...αρχικά να σου πω οτι το blog σου είναι πανέμορφο...και άκρως γιορτινό....είμαι σίγουρη οτι θα περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές....και όσο κι αν τώρα δεν το νιώθεις έντονα...όταν φύγεις δεν θα σου λείψει μόνο η γλυκιά φιλόλογος σου..αλλά και άλλα άτομα που τώρα ίσως να μην σκέπτεσαι....ωραίες οι μαθητικές αναμνήσεις....Καλές γιορτές να έχεις και περάσεις όμορφα, ξεκούραστα και αγπησιάρικα....Καλημερούδια!!!

55fm είπε...

Καλές και χαρούμενες γιορτές!
Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις πανέμορφα!
Εξ΄άλλου με την ομορφιά έχεις πολύ καλή σχέση!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Το μπλογκ σου κουκλάκι και η μουσικούλα καταπληκτική! Φτιάχνει τη διάθεση.

Να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου. Και μη φοβάσαι, θα κάνεις και φίλους. Κάποιοι ομοϊδεάτες σου θα υπάρχουν, νέα παιδιά είστε. Βέβαια, ξέρω ότι δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα η αλλαγή περιβάλλοντος, αλλά θα σε αποδεχτούν σε λίγο. Θα βρείτε κοινά.

Σε φιλώ.

Αγγελικη Ν είπε...

Πέρασα να σου γράψω τις ευχές μου και βρήκα ένα τόσο ενδιαφέρον μπλογκ! Διαβάζω προσεκτικά τις σκέψεις σου και απολαμβάνω την ωριμότητά σου και την δροσιά που αναδύεται από τα κείμενά σου!

Σου εύχομαι να βρεις φίλους που να σου αξίζουν! Μη κάνεις υποχωρήσεις! Ποτέ μην αρκείσαι σε κάτι λιγότερο από αυτό που ζητάς!
Καλά Χριστούγεννα!

Black Pearl είπε...

Πολύ ωραία στόλισες! Μου έχει συμβεί κι εμένα να συμπαθώ μια καθηγήτρια που οι περισσότεροι μαθητές δεν τη συμπαθούν.
Καλές γιορτές και καλά να περάσεις!
Φιλάκια!

!sweety! είπε...

Marsy μιας και μου άρεσε το σχολιάκι σου στο blog μου,είπα να περάσω καιαπό το δικό σου σπιτάκι!!

Κουκλίστικος ο στολισμός και η μουσική υπόκρουση τα ΣΠΑΕΙ έχω να πω!!!

Ώπα η φιλόλογος!!!ΚαιΧάρι Πότερ!!!Την συμπάθησα ήδη κι εγώ(κι ας μην την ξέρω)!Χαχαχα!!!

Καλές γιορτές,να περάσεις υπέροχα ταφετινά Χριστούγεννα και σου εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς μα πάνω απ' όλα υγεία!!!

Πολλά,πολλά φιλιά!

Lucretia είπε...

Καλημέρα!!!!!!!Πολύ όμορφα το στόλισεσ το μπλοκάκι σου . Καλέσ γιορτέσ και ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα

Fleur είπε...

Καλα Χριστουγεννα και καλη Χρονια και απο εδω Μαρσυ μου!:D
Ουαου,τοσο χαλαρη ησουν στο γυμνασιο?:P
Εγω πρωτη γυμνασιου εριξα ΠΟΛΥ περισσοτερο διαβασμα απο την πρωτη λυκειου.:P
ααα,ετσι οπως περιγραφεις την φιλολογο σου την συμπαθησα και εγω.:P
Και η κυρια της Εκθεσης μου διαβαζει Χαριιιι και ειναι κολλημενηη!!:P

Φιλακιααα!!