Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Sweet Sixteen :)

Dear November
Σήμερα έχω γενέθλιαααα! Πρώτα γενέθλια στην Κύπρο και προτελευταία! Μια χρονιά να τελειώσει το σχολείο έμεινε, μια για να επιστρέψω στην Ελλάδα. Με έχει πιάσει μια ηλίθια χαρά που τώρα θα με ρωτάνε και θα λέω πως είμαι κλεισμένα δεκαέξι! Σημαδιακή ηλικία τα δεκαέξι λένε... Να δούμε!
13 Νοεμβρίου του 1994 γεννήθηκα. Μέρα Κυριακή. Κόντευε να πάει Δευτέρα, για λίγα μόνο λεπτά δεν πήγα στην επόμενη μέρα. Σκορπίνα καλέ ναι!
Ελάτε να σβήσουμε τα κεράκια όλοι μαζί, πήρα και Χαριποτερική τουρτίτσα, ένεκα η πρεμιέρα που πλησιάζει:

Αυτό που λατρεύω πιο πολύ στα γενέθλια είναι οι ευχές, και δεν θα τις λάτρευα τόσο αν ζούσα σε μια εποχή χωρίς τα μέσα επικοινωνίας που έχουμε τώρα. Πάντα λάτρευα να μου εύχονται άτομα που έχω να μιλήσω μαζί τους πολύ καιρό, να ξέρω πως με θυμούνται. Φέτος ακόμα περισσότερο. Το 99,9 % των ευχων στο φατσοβιβλίο ήταν από άτομα που είναι μακριά μου. το 80% εξ αυτών μου λείπουν αφόρητα. Ναι, είναι συναισθηματικά φορτισμένη μέρα για μένα σήμερα. Θέλω να γίνω μια τεράστια αγκαλιά για όλους και δεν μπορώ, με πνίγει αυτή η κατάσταση, είναι χαρούμενη μέρα αυτή δεν τη θέλω με αυτό το γαμημένο κόμπο στο λαιμό.
Η έκλπληξη της ημέρας ήταν οτι πήρα ένα απροσδόκητο τηλεφώνημα από έναν τόσο αγαπημένο άνθρωπο... Από την καθηγήτρια των μαθηματικών μου τα τελευταία 4 χρόνια. Από τον άνθρωπο που με έκανε να αγαπήσω τα μαθηματικά. Από τον άνθρωπο που με τον ολοδικό του, μοναδικό τρόπο στάθηκε δίπλα μου, με έκανε να έχω στόχους και βλέψεις για το μέλλον, και με "ξυπνούσε" όποτε έπεφτα σε λήθαργο. Με ξυπνούσε απότομα, άγρια. Πέρυσι με είδε να χάνομαι και να σβήνω χωρίς να το καταλαβαίνω και με έκανε να κλάψω με αυτή τη συνειδητοποίηση. Με έριξε από το συννεφάκι μου όπως μου χρειαζόταν: σκληρά. Απλά και λίγα λόγια, προσγειωμένα τόσο σε σημείο που να πονάνε. Ψυχρή λογική σε συνδιασμό με έναν γλυκό και σχεδόν κοριστσίστικο τρόπο συμπεριφοράς. Ένας ξεχωριστός άνθρωπος...Τόσο αγαπημένος.

Λοιπόν, τέρμα με τις αναμνήσεις γι' απόψε. Πάρτυ δεν έκανα σήμερα, θα κάνω από βδομάδα μαζί με τον αδερφό μου!
Επίσης, πλησιάζει και η πρεμιέρα του Χάρι Πότερ! 18 Νοεμβρίου! Μην τη χάσετε!
Φιλάκια από μια δεκαεξάχρονη πλέον, Μάρσυ.

22 σχόλια:

Art. είπε...

Χρόνια πολλά πολλά κι από δω, και να είσαι πάντα πάντα χαρούμενη (χαρούμενη :3) γιατί σου πηγαίνει και έτσι πρέπει!

Φιλιάα!

Dreamcatcher είπε...

Σκορπίνα. Β) Με ωροσκόπο Λέων Β)
Welcome to our world sweetie. B)

Rohanne είπε...

Χρόνια πολλά κι από δω ανιψούλα, και κοίτα να τα φχαριστηθείς!
Α και μεγειά το layout! :D

Δραπέτης είπε...

Χρόνια πολλά!

Ωραία τούρτα.:)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Xρόνια πολλά μικρό μου!
Να είναι καλόστρωτη η στράτα σου!!!
Σε φιλώ!

Marsy είπε...

E άμα μου πάει να το κρατήσουμε!
χαχα, Φχαριστώ, σε φιλώ.

Marsy είπε...

Ποιός τη χάρη σου Λίζα, έμαθες και τον ωροσκόπο μου Β)
Καλώς σας βρήκα Β)

Marsy είπε...

Ευχαριστώ θεία Γιάννα!
Δεν είναι ίδιο με το δικό σου έτσι;

Marsy είπε...

Ευχαριστώ Δραπέτη!
Τη λάτρεψα την τούρτα! <3

Marsy είπε...

Ευχαριστω πολύ Γιαγιά Αντιγόνη!

Black Pearl είπε...

Χρόνια πολλά! Ελπίζω να τα ευχαριστήθηκες! :)

KANTHAR0S είπε...

Χρόνια πολλά και καλά. Αλλά να ξέρεις ότι αν καποιος δεν σου στέλνει ευχες στα γενέθλιά σου δεν σημαίνει ότι δεν σε σκέφτεται.

Να σαι καλά Μάρσυ.

Creepy Dreamer είπε...

Χρόνια Πολλά χαζούλα :)
Καλώς ήλθες στον κόσμο των δεκαεξάχρονων :)
<3
Nice cake <3

nikol είπε...

ωραια τουρτα φατσα μαρσυ

Creep είπε...

Γαμάτη τούρτα!

Χρόνια πολλά ρε σκατόγρια! Μακάρι να ήμουν εκεί... Σου εύχομαι ό, τι καλύτερο. Ξέρεις. Σαν εκείνη την ευχή που κάνεις όταν σβήνεις τα κεριά... σου εύχομαι τα καλύτερα. :)


ΥΓ: Καλώς ήρθες στον κόσμο των μεγάλων εφήβων... ;)

Fleur είπε...

Χρονια πολλα και απο εδω Μαρσυ μου!!!<3

Εμενα παλι μου την δινει να μου ευχονται χρονια πολλα ατομα που εχουν να μου μηλισουν καιρο.:P
Γιατι σκεφτομαι οτι μονο στα γενελθια μου με θυμουνται.:/

Τεσπα,ωραια τουρτιτσα!<3
Τι καλα που σε πηρε η κυρια σου.^_^
Αυτο σιγουρα θα ηταν ευχαριστη εκπληξη!

Χμ...16.Για εμενα δεν υπηρξαν και τοσο σημαδιακα.:P Παρολ'αυτα ειναι ωραια.;)

Φιλακια δεκαεξαχρονη Μαρσυ.:* :P

Dream Girl είπε...

Χρόνια πολλά και πάλι. <3

Dream Girl είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Skouliki είπε...

χρονια πολλα !!!
γεματα χαμογελα και εμπειριες
φιλακια

Σκορπινα είπε...

Κουκλάκι μου!!!!Χρόνια σου πολλάαααα!Να τα εκατοστήσεις!!!Αν και λίγο καθυστερημένα (θα με συγχωρήσεις αλλά έλλειπα).

Σε καταλαβαίνω όσο κανείς γιαυτόν τον κόμπο στο λαιμό που περιγράφεις...Εμένα όλοι μου οι φίλοι ξέρουν πια, ότι την ημέρα των γεννεθλίων μου κλαίω συνεχώς μέχρι να πιω (το βόσπορο και να μην νιώθω πια):)

Είναι που είμαστε ευαισθητούληδες ρε παιδί μου!!

Φιλιά πολλά!Εύχομαι να τα εκατοστήσεις, αλλά πριν από αυτό να θυμάσαι ότι κάθε χρόνος είναι μοναδικός! Γιαυτό κοίτα να ζεις κάθε χρονιά μέχρι το τέλος απολαμβάνοντας κάθε στιγμή, είτε χαρούμενη είναι λυπημένη, και να μην περιμένεις απλά να μεγαλώσεις!


Μάκια πολλα πολλα!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά γλυκούλα. χρόνια καλά και δημιουργικά. Πάντα χαμογελαστή και πάντα ευτυχισμένη.
Να είσαι μαζί μας για πολλά πολλά χρόνια και κάθε σου επιθυμία ,ευχή μας και πραγματοποίηση.
Φιλιά πολλά ψυχή μου.

Αγάπη είπε...

Χρόνια Πολλά - αν και λίγο καθυστερημένα! :P
Τα 16 είναι όντως... sweet!
Εύχομαι να τα περάσεις όπως ακριβώς επιθυμείς! :)