Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Oι μεγάλοι και τα ψώνια.

 Σήμερα θέλω να μιλήσουμε για κάτι που με εκνευρίζει. Πολύ.

Με νευριάζουν οι άνθρωποι που περιαυτολογούν. Έχεις δυο γνώσεις παραπάνω; Να τις χαίρεσαι. Μπορείς να μιλάς και να γράφεις καλύτερα από μενα; Μπράβο σου. Έχεις κάποιο ξεχωριστό ταλέντο; Καλό για 'σενα.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;
Μπορείς μέσα από τις πράξεις σου και από τα λόγια σου να μας δείξεις πόσα αξίζεις. Μπορείς να ξεχωρίσεις και χωρίς να φωνάζεις : ΔΕΙΤΕ ΜΕ! ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!

Γιατί ξέρεις τι πιστευω; Όσοι είναι πραγματικά μεγάλοι δεν το ξέρουν, κι αν το ξέρουν δεν μιλάνε γι' αυτό.
Αν αξίζεις, θα το δω. Όλοι θα το δούμε, δεν είμαστε τυφλοί. Αν όμως έρθεις και μου το πεις, με συγχωρείς, αλλά θα έχω τις αμφιβολίες μου για σενα.
Μάζεψε τα μυαλά σου, σταμάτα να μιλάς για τον εαυτό σου, κατέβα από το καλάμι και προσγειώσου επιτέλους!
Επίσης, μην κατακρίνεις τους άλλους για να αυξήσεις τη δική σου αξία, είναι το μόνο που δε θα πετύχεις.
Το χω παρακάνει με τις αναρτήσεις-χώσιμο τελευταία αλλά τσαντίζομαι:Ρ
Σας φιλώ όλους!

10 σχόλια:

Rea είπε...

κ μενα με εκνευριζουν αυτοι οι ανθρωποι αλλα περισσοτερο τους λυπαμαι :/
εννοω, ποσο χαμηλη αυτοεκτιμηση πρεπει να εχεις για να προσπαθησεις να πεισεις τους παντες οτι εισαι τελειος? :/

Ανώνυμος είπε...

Οσο πιο μεγάλος τόπο πιο ταπεινος!!!

Τα ψαρια που ξερουν ελεγε η γιαγια μου ειναι στον βυθο...τα αλλα τα ανηξερα ανεβαίνουν στον αφρό!

Αγάπη είπε...

Αχ, πόσο δίκιο έχεις!
Οι πραγματικά σπουδαίοι δεν το ξέρουν ότι είναι σπουδαίοι ή αν το ξέρουν, δεν το λένε όλη την ώρα, ούτε προσπαθούν να προβάλλουν τον εαυτό τους και να πάρουν "δύναμη" μειώνοντας τους άλλους.
Όταν δεν ξέρεις να είσαι ταπεινός, αυτόματα επισκιάζονται όλες οι αρετές σου...

Marsy είπε...

Kι εγώ νομίζω οτι έχουν πρόβλημα αυτοεκτίμησης , Ρέα :/

Marsy είπε...

Ωραία φράση Μέρλιν;)

Marsy είπε...

Πράγματι, αγάπη!
Φιλάκια!

Fleur είπε...

Τα ειπες παρα πολυ καλα.
Και συμφωνω ;)

bb :*

Δραπέτης είπε...

Πιστεύω πως κανείς δεν είναι τέλειος από όλες τις πλευρές..

Marsy είπε...

Φιλάκια Μαράκι! :*

Marsy είπε...

Φυσικά και κανείς δεν είναι τέλειος δραπέτη, αυτό είναι σίγουρο, εγώ απλά έγραψα τι με νευριάζει:Ρ
Την καλημέρα μου.