Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Βγαλ' το από μέσα σου Νο1.

Δείτε δείτε! Η ανάρτηση έχει και νουμεράκι, πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα υπάρξουν και επόμενες "βγάλ' το από μέσα σου" αναρτήσεις στο (κοντινό) μέλλον! Δεν είναι και η καλύτερή μου, αλλά έχω και πάλι ανάγκη από ξέσπασμα my friends.


Θα φωνάξω γιατί ακόμα κι αν έχω αρχίσει να γίνομαι κομματάκι πιο αισιόδοξη, ακόμα κι αν μέσα μου αισθάνομαι πως όλα θα πάνε καλά στην Κύπρο, είμαι ακόμα εξοργισμένη που μου αλλάζουν τη ζωή! Και ακόμα περισσότερο που δεν έχω επιλογή! Και βράζω, γαμώτο...Και το ακόμα χειρότερο είναι οτι προσπαθώ να συγκρατηθώ και ξεσπάω σ' εμένα...Fuck.


Θα φωνάξω γιατί νιώθω πιεσμένη και θέλω να ουρλιάξω. Θέλω να πάρω τους δρόμους, να κάνω παρέα με περιθωριακούς, να δω τα πάντα, να φύγω μακριά. Θέλω να δω την ανατολή μπροστά σε μια θάλασσα, με αγαπημένη παρέα, με φωτιά. Θέλω να πω τι πιστεύω χωρίς να φοβάμαι. Θέλω ν' ανοίξω τα φτερά μου και να νιώσω ελεύθερη.


Θα φωνάξω γιατί μου τη σπάει τελευταία ο _____ . Καμιά φορά μου έρχεται να  τον πληγώσω, αλλά ξέρω οτι όταν δω οτι λυπάται, θα ζητήσω συγγνώμη και θα πω πως δεν το θελα. Αλλά θέλω πραγματικά να μείνει μακριά. Γιατί βλέπω όσα αισθάνομαι να ξεθωριάζουν, να ξεφτίζουν και ξέρω πως σε λίγο θα τον μισώ και δεν αξίζει αυτό να είναι το τέλος.


Θα φωνάξω γιατί πιέζομαι να κάνω πράγματα που δε γουστάρω καθόλου. Και βιάζομαι να φύγω. Άντε πάλι...Να φύγω...Να φύγω...Και ναι, έχω εμμονές και τάσεις φυγής! Χειροκροτήστε την!:Ρ


Θα φωνάξω γιατί έγινα αφόρητη παρέα τελευταία. Sorry guys, η ρουφιάνα η ζωη. :Ρ


Θα φωνάξω γιατί βρίσκομαι μέσα σε καταστάσεις που με ξεπερνούν.


Θα φωνάξω γιατί έτσι γουστάρω.


4 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Φώναξε γιατί κανείς δεν ακούει καλά το τελευταίο διάστημα!

Fleur είπε...

Φωναξε λοιπον :P
Και εγω ωρες ωρες νιωθω πως δεν ειμαι ελευθερη :|

ας φωναξουμε λοιπον παρεα :P

Σταλαγματιά είπε...

Να φωνάξεις και για μένα γιατί τόσο καιρό τα κρατάω μέσα μου και κοντεύω να κάνω έκρηξη :)
Ας όψεται ο εσωστρεφής χαρακτήρας μου :))

Χαίρομαι που σε βρίσκω και χαίρομαι που με βρήκες κι εσύ ;)
Στο φόρουμ δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης γιαυτό και δεν σου απάντησα :))

Υπομονή και οι Θεοί πείθονται :)

Ανώνυμος είπε...

Φωναξεεεεεεεεεε

Ξεσπασεεεεεεεε

Ουρλιαξεεεεεεε!!!!