Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Say something...more.

<<Αγαπάς για ν' αγαπάς, κι όχι για να πάρεις ανταπόδωση, αυτό δεν είναι αγάπη>> Έλεγε ο Μπουσκάλια.

  Πόσο με ηρεμεί αυτή η σκέψη...Πόσο κατευνάζει τα τεντωμένα μoυ νεύρα. Απλά αγαπάς. Ξέρεις πως αγαπάς και είσαι πάντα εκεί. Αγαπάς ανιδειοτελώς, χωρίς να περιμένεις κάτι, χωρίς γνωρίζοντας πως δεν υπάρχει συνέχεια, δεν υπάρχει μέλλον σ' αυτο το μετέωρο παρόν.

Κι όταν η σκέψη εδραιωθεί στο μυαλό, όταν όλα γίνουν μια ιδέα που μ' ευκολία ελέγχεται, έρχεσαι εσύ.

- Καλημέρα.

Πες κάτι, κάτι παραπάνω, κάτι στο οποίο θα μπορώ να ελπίσω. Πες κάτι που θα δείχνει πως όλα είναι τόσο διαφορετικά τώρα, πως από τότε που σ' ερωτεύτηκα γύρισε ο κόσμος τούμπα κι ακόμα και για τα απίθανα υπάρχει ελπίδα.

Δεν αγαπώ για να πάρω ανταπόκριση, αγαπώ περιμένοντας την ανταπόκριση.

Είμαι μόνη μου και μου αρκεί να σε ονειρεύομαι, να σκαρώνω ιστορίες, να σχηματίζω τη μορφή σου στο κεφάλι μου και να θυμάμαι τη σπίθα των ματιών σου. 
Είσαι εδώ και το μυαλό σταματάει ενώ η καρδιά ζητά αδιάκοπα τα όσα ποθεί και δεν της επιτρέπω να ομολογήσει.

Κι η επιθυμία μένει και με τριβελίζει ανεκπλήρωτη, απαιτητική. 

Χαμογέλασέ μου, ακόμα μια φορά...


18 σχόλια:

Creep είπε...

Το ξέρεις πως πονάει. Το ξέρεις, έτσι; Πάντα πονάει.
Ακόμα κι όταν είσαι με τον άλλον, πάλι πονάει...

Estella είπε...

Αγάπη... Ομορφη... Ανιδιοτελής... Με αγκάθια σαν τα τριαντάφυλλα... Απαλή και σαν τα πέταλά τους... Όμορφες οι αλλαγές σου μικρούλα μου. Χαίρομαι που έχεις όμορφα συναισθήματα στην καρδούλα σου... Φιλάκια.

next_day είπε...

απλά αγαπάς..
και είναι απλά υπέροχο!
Χαμογελώ κι εγώ λοιπόν!

Poisonous είπε...

Αγαπάς. Και στην σκέψη αυτή χαμογελάς. Κι όμως, πονάς κάπου μέσα σου. Όταν αγαπάς κάποιον, το μόνο που θές είναι να είναι ευτυχισμένος, με ή χωρίς εσένα. Και προσπαθείς να συμβάλλεις όσο μπορείς σε αυτό. Διακριτικά.
Κι όμως πάλι πονάς. Και ελπίζεις με όλη σου την ψυχή να νιώθει έστω και λίγο από αυτά που νιώθεις και εσύ... Δεν είναι κακό. Απλά σου δίνει λίγο περισσότερη δύναμη.

Ευχαριστώ που μου ξύπνησες αναμνήσεις Μάρσυ μου. :)
Φιλιά πολλά!

Rea είπε...

δεν πειραζει. η αγαπη κ ο πονος ειναι τοσο συχνα αλληλενδετα ισως γιατι ειναι τα μονα πραγματα που καταφερνουν να μας θυμιζουν οτι ειμαστε ακομα ζωντανοι.

συνεχισε να αγαπας. ειναι ωραιο συναισθημα

Fleur είπε...

αχ<3
Αυτη η φραση στην αρχη ειναι απο της αγαπημενες μου<3
Μηπως ειναι απο το βιβλιο που ειχαμε παρει παρεα στο μαλλ ή καμια σχεση?:P

Καλα κανεις και αγαπας για ν'αγαπας.Και να συνεχιζεις να κανεις αυτο ;).Νομιζω πως παντα υπαρχει ελπιδα;).
ββ Μαρσουλα!:D

Ανώνυμος είπε...

ο μπουσκαλια εχει πει τα πιο μαγικα ομορφα λογια

DaisyCrazy είπε...

Όταν ήμουν 14 κάποιος μου δάνεισε το "Να ζεις, ν'αγαπάς και να μαθαίνεις" του Μπουσκάλια και το διάβασα υπογραμμίζοντας σχεδόν όλα όσα έγραφε. Μου άρεσε πάρα πολύ.

Πρόσφατα έμαθα ότι αυτοκτόνησε και δεν ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο σε όλα όσα έγραψε ή όχι..

Marsy είπε...

Γιατί πάντα Creep? Καθόλου πάντα. Ούτε καν τώρα. Απλά είμαι θλιμμένη. Κι αυτό όχι πάντα. Είναι απίστευτα γλυκό το να είσαι ερωτευμένος...
Φιλάκια.

Marsy είπε...

Υπάρχουν και τα ωραία Εστέλλα :D
Τα φιλιά μου.

Marsy είπε...

Αυτό είναι next_day! Απλά αγαπάς:)
Μάκια!

Marsy είπε...

Πόιζονους ο ερωτας και ο εγωισμός είναι έννοιες τόσο αντίθετες μα τόσο στενά συνδεδεμένες. Όταν είσαι ερωτευμένος με κάποιον θες να είναι ευτυχισμένος, αλλά μαζί σου και μόνο .
Φιλάκια!

Marsy είπε...

Έτσι είναι Ρεα. Ο πόνος είναι καλύτερος από το τίποτα. Τουλάχιστον ξέρεις πως ζεις :)
Φιλιάαααα

Marsy είπε...

Μαράκι ναι, από αυτό το βιβλίο είναι!

Marsy είπε...

Αγαπάμε μπουσκάλια καυγή!<3

Marsy είπε...

Άκουσα πως τα περί αυτοκτονίας δεν ισχύουν Daizy crazy..:)

Creep είπε...

Αυτό εννοούσα, αστροπελέκι μου. Πανέξυπνο πλάσμα μου εσύ. :Ρ

Επι τη ευκαιρία, αυτό το κομμάτι που έχεις τώρα στο mixpod, καθώς και οι στίχοι στην περιγραφή... μου φέρνουν πολλές αναμνήσεις. :)

Fleur είπε...

Αχ,το καταλαβα οτι ειναι απο αυτο το βιβλιο<3
Το θελω και εγωω :D