Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Ίρμα η γλυκιά...

"Όλα είναι χάρτινα...Όλα είναι ψεύτικα...Η μόνη αλήθεια είναι η πίκρα μου."



Παρίσι κι όνειρα
καρδιές κι αισθήματα
όλα είναι χάρτινα
όλα είναι ψεύτικα
ρεκλάμες πράσινες
λαμπιόνια κίτρινα
η μόνη αλήθεια
είν' η πίκρα μου

Η ΄Ιρμα η γλυκιά
κουρέλι στο βοριά
Η ΄Ιρμα η γλυκιά
που δεν υπάρχει πια
Ο έρωτας καπνός
που χάνεται μακριά
κι ο γκρίζος ουρανός
μαχαίρι στη καρδιά

Χάθηκε η αγάπη μου
και το τραγούδι μου
κι αυτά που πίστευα
όλα γκρεμίστηκαν
όσο λιγότερη
είναι η ελπίδα μου
τόσο περισσότερο
είναι αβάσταχτη

Αν γύριζε ξανά
ο άνδρας που αγαπώ
μα τι σαν νοιάζει εσάς
αν θα ψοφήσω εγώ
Αφήστε με λοιπόν
κι εσείς για να μπορώ
τη νύχτα μόνη μου
να τον ονειρευτώ

Κι όμως αν γίνονταν
και ξαναρχότανε
όλα θα λάμπανε
όλα θα γιόρταζαν
νοιώθω τα πόδια μου
να τρεμουλιάζουνε
καθώς τον σκέφτομαι
μπρος μου να στέκεται

Αν γύριζε ξανά
φωτιές βεγγαλικά
θα χόρευαν παντού
τριγύρω απ' την Πιγκάλ
αν γύριζε ξανά
θα πίστευα ξανά
πως πράγματι ο Θεός
υπάρχει και για μας






3 σχόλια:

Tina είπε...

Να μαι κι εγώ :)

είστε πολύ ποιοτική μανδάμ όπως πάντα.



Μου θύμησες τον πατέρα μου , που ήταν πολύ φαν της Έλλης. Ταξίδεψα σε άλλη εποχή.

Θενκς

Marsy είπε...

Το λάτρεψα αυτό το τραγούδι Τίναααααααααα! Ποιοτική δεν ξερω αν είμαι , αλλά το τραγούδι αυτό με άγγιξε...
Φιλάκια!

Dream Girl είπε...

Ποιοτική και καμμένη. :Ρ
Το άκουγε σήμερα η γιαγιά μου αυτό. ο.Ο :Ρ
Μάκια πολλά <3