Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Προσωπικές αξίες.

Βλέπουμε καθημερινά ανθρώπους να κατακρίνουν , να χλευάζουν, να κοροιδεύουν και να εξευτελίζουν άλλους ανθρώπους, με κριτήριο την ερωτική τους ζωή. Τονίζω από τώρα πως δεν θα ασχοληθώ με επιδειξίες προκλητικούς, που αναζητώντας την προσοχή "βγάζουν στη φόρα" τα προσωπικά τους δεδομένα, αλλά με ανθρώπους σοβαρούς, που το μόνο που θέλουν είναι ίση αντιμετώπιση. Η πρώτη ερώτηση που έρχεται στο μυαλό μου είναι: << Η αξία ενός ανθρώπου μετριέται από το τι κάνει στο κρεβάτι του;>> Γιατί για 'μένα προσωπικά, η αξία του ανθρώπου βρίσκεται αλλού. Βρίσκεται μέσα του,  στο χαρακτήρα του, στο πως συμπεριφέρεται στους γύρω του. Επίσης βρίσκεται στοι μυαλό του, στις ιδέες του, στις απόψεις του. Πόσο ρηχός μπορεί να είναι κάποιος γαι να κρίνει έναν άνθρωπο από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις; Μήπως αυτού του είδους οι άνθρωποι, απλά προσπαθούν να αυξήσουν την δική τους προσωπική αξία, μειώνοντας εκείνη των άλλων; Είναι πραγματικά φρικτό, να μπορεί ο καθένας να πάρει ότι πιο προσωπικό έχεις και να το μειώνει με αυτόν τον τρόπο. Ακόμα και οι άνθρωποι που ασπάζονται αυτήν τη στημένη άποψη του τύπου: "Εμένα δεν με πειράζουν αυτά, είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος, αρκεί να μην είναι στο σπίτι μου". Γιατί εμένα προσωπικά, θα με ένοιαζε το παιδί μου να είναι καλός και σωστός άνθρωπος πρώτα απ' όλα. Από 'κει και πέρα, το πως θα αναζητά την ηδονή, είναι δικό του θέμα. Υπάρχει γύρω μας τόση κακία, τόση βρωμιά, τόσοι άνθρωποι οι οποίοι πίσω από ένα καλό όνομα και ένα ακριβό σακάκι κρύβουν τη σάπια ψυχή τους, και εκείνο που κατακρίνουμε εμείς, είναι το πως και με ποιόν κάνουν οι άλλοι σεξ! Αν είναι δυνατόν...

3 σχόλια:

Creep είπε...

Πωπω, θυμάσαι που κάναμε συζήτηση για αυτό στο τηλέφωνο;
Μου άρεσε ο τρόπος που χαρακτήρισες όλους αυτούς τους σάπιους και σε συγχαίρω που έχεις τέτοιες απόψεις.
Φιλιά πολλά. ;)

Marsy είπε...

Το ξερα πως θα συμφωνούσες :Ρ Φιλιά.

Libertas είπε...

Είναι λυπηρό το πόσα κόμπλεξ μπορεί να βγάλει ο καθένας σε κάποιον άλλο, ακόμη κι αν είναι φαινομενικά τέλειος. Συμφωνώ σε όλα όσα είπες με μικρές ενστάσεις. Υπάρχουν εξαιρέσεις σε όλους τους κανόνες... Δεν μπορείς για παράδειγμα να εκτιμάς έναν άνθρωπο όταν μόνος του εξεφτελίζει τον εαυτό του...

Μπράβο πάντως.. πολύ ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σου!